2013. március 20., szerda

A pipacsos torta...

Még születésnapomra kaptam azt a nagyszerű ajándékot, hogy részt vehetek majd Raj Ráchel Torta Design Workshopján. Tegnap végre el is érkeztünk ehhez a naphoz...
Kicsit izgultam amiatt, hogy mit fogok tudni kihozni a tortából, de azt hiszem az eredmény önmagáért beszél... (Lehet, hogy ez egy kicsit nagyképűen hangzott most, de olyan büszke vagyok rá.)
A workshop valamivel több, mint 3 órás volt, ahol Ráchel először a marcipán megmunkálásával kapcsolatos nagyon hasznos technikákat mutatott be nekünk. (Összesen nyolcan voltunk.) Majd kaptunk egy marcipánnal bevont tortát, amit aztán nekünk kellett a saját fantáziánk szerint kicsinosítani. Mindenki felvázolta egy papírlapra, hogy körülbelül mi az, amit meg szeretne valósítani. Ezután jöhetett a munka...
Sokan tudják, hogy a kedvenc színem a piros, imádom a pipacsokat, a pöttyökről, lepkékről már nem is beszélve. Arra gondoltam, hogy ezeket próbálom összehozni, illetve egy tortában kifejezni.  Azt hiszem sikerült. Ez a torta igazán én vagyok...
Összességében remek móka és nagyon jó kikapcsolódás volt. Azért szeretem az ilyen dolgokat, mert ebben a pár órában megfeledkezem a gondjaimról és csak annak élek, hogy minél szebb dolgokat alkossak meg...
Íme néhány kép az elkészült tortáról:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése