2013. január 28., hétfő

Tortilla pizza




Hozzávalók:
  • 4 db tortilla lap (készen kapható)
  • sűrített paradicsom
  • 10 dkg sonka
  • gomba (ízlés szerinti mennyiség, konzerv is lehet)
  • kb. 15 dkg reszelt sajt
  • pizza fűszer
Elkészítése:

Előmelegítjük a sütőt 200-220 °C fokra.
A tortilla lapokat megkenjük a sűrített paradicsommal (én laponként kb. 1 evőkanálnyit használok).
Ezután rászórjuk a vékony csíkokra felszeletelt sonkát és gombát és végül a reszelt sajtot is.
Legvégül meghintjük a pizza fűszerrel.
Kb. 12 perc alatt nagyon finom ropogósra sül.

Megjegyzés:

Természetesen más feltéttel is lehet készíteni, könnyen variálható, egyszerű és nagyon gyors vacsora.

Én 2 személyre összesen 4 tortilla lapot szoktam csinálni.

Próbáltam már úgy is, hogy paradicsompürét, friss gombát és házi sajtot szórtam rá és a hajtogatás helyett kis pizza szeletekre vágtam az elkészült "tortilla-t". Úgy is nagyon finom.

Ahhoz, hogy nagyon finom ropogós tésztát kapjunk fontos, hogy a tortilla-t forró tepsire (vagy pizzasütőre)  helyezzük rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése