2013. január 30., szerda

Tejfölben pácolt mozzarella





Ehhez a recepethez az ihletet Jamie Oliver: ... és egyszerűen csak főzz! c. könyvéből merítettem.
Az eredeti recepttől az enyém annyiban különbözik, hogy én a chili paprikát kihagytam belőle (mivel sajnos nem jutottam hozzá). Ugyanakkor Jamie receptjéhez képest én még fekete olívabogyóval megszórtam a tetejét és ropogós tortilla lapokkal tálaltam. (Az eredeti recept pirítóst ajánl hozzá.)

A recept tehát a következő:

Hozzávalók:

  • 4 db mozzarellagombóc
  • 6 púpozott ek. tejföl
  • 1 kisebb citrom
  • majoranna
  • bors
  • olívaolaj
  • fekete olajbogyó
  • tortilla lap
Elkészítése:

A mozzarellagombócokat kb. 1 cm vastag szeletekre felvágjuk, majd egy tányérra rakosgatjuk őket és megkenjük a tejföllel.
A citromot jó alaposan megmossuk. A héjának a felét lehámozzuk és nagyon vékony csíkokra felszeleteljük, majd megszórjuk vele a telfölös mozzarellát.
Megszórjuk sóval, borssal, majorannával, a vékony karikákra felszeletelt olajbogyóval, majd ráfacsarjuk a fél citromét levét.
A végén még pár csepp olívaolajjal is megpermetezzük.
Serpenyőben ropogósra pirított tortilla lapokkal tálaljuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése